Super Awesome!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Love

hello peeps ! welcome to Super Awesome . Have a nice day :D


FingerPrint!

 photo 0a4a041e-5b1a-43c1-9925-71d2af39c5dc_zps2a8adf89.jpg


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Syuhada
Others:   


DIA :'(



 aku dan dia da masuk 6 bulan , alhamdulillah .. tapi aku x tau hubungan ni boleh kekal atau tidak sbb cara dia .. aku tau byk salah aku , aku bgi dia marah tapi dia suka memaki hamun aku , cth2 yg dia ckp kt aku : pukimak , babi , bodoh , bangang , fuck semua ade la .. aku tau marah tndenye sayang tapi lau smpai memaki , bodohkan aku bagai tu tandenye sayang jugak ke ?? aku ni perempuan , ade perasaan n mudah terasa . semua perempuan pun mcm tu kan ? hati aku bukan kuat sangat nk mendengar kata2 tu dari dia .. harini aku kejutkan dia , tapi dia marah aku , ckp aku bodoh suh aku diam bagai . perghh sedih gilaa .. sbelum ni dia kejut aku x pernah aku nak maki dia ke marah dia semua .. kadang2 aku maki dia pun sbb gurauan . die yg suruh , tapi dlm hati aku x de niat pun nk ckp2 cmtu . itu hanyalah kata2 , tapi dia ? dari dlm hati dia tergamak ckp mcm2 kt aku . bermakne gila , terasa gila .. aku termenung dan fikirkan masa hadapan kami bila kami da kawin , bole ke aku tahan dengan semua ni ? dia ingat dia paling berkuasa ade hak n besar dlm hbungan kami . hampir tiap2 hari kami gadoh . aku cerita kat sini bukan aku nak buruk2 kan dia , tapi aku nak tanye pandangan KORANG SEMUA tentang ini . walaupun dia selalu ckp mcm tu kt aku , aku still sayang dia sbb tu aku bertahan smpai sekarang .. lau ye pun marah , jgn smpai memalukan n menjatuhkan maruah seorang perempuan .. hmm aku sedih sangat :'( aku x tahan dengan semua ni , tapi aku still sayang dia . ape harus aku buat ? KAWAN2 ,TOLONGLAH AKU :'(